Pratik Pasta Tarifi


     Herkese merhaba. Bugünkü yazımda dün yapmış olduğum, Çokoprens pastasının tarifini sizlerle paylaşmak istiyorum. Çok basit ve pratik bir tarif. Şahsi orijinal tarifimdir ona göre...




Öncelikle malzemelerimizi sayalım...

∆ 10 adet Çokoprens bisküvi (sayısını kendinize göre ayarlayabilirsiniz)

∆ 1 paket krem şanti (2'li poşetin tamamını kullandım)

∆ Küçük bir kâse ılık süt (bisküvileri ıslatmak için)

∆ 1 paket bitter çikolata

∆ İstediğiniz süsleme malzemeleri

∆ Krem şanti için 1 bardak su veya süt ( ben su kullandım)

     Yapılışı

 Öncelikle 1 bardak su veya süt ile krem şantimizi hazırlıyoruz. Koyu bir kıvam alana kadar çırpalım. Daha sonra Çokoprens bisküvileri ılık süte batırıp, krem şanti sürelim. Bisküviler bitene kadar sıra ile bir bisküvi, biraz krem şanti şeklinde devam edelim. Bir miktar krem şantimizi daha sonra üzerine sürmek için ayıralım. Hazırladığımız bisküvileri streç filmle saralım ve buzlukta 2-3 saat bekletelim.


 Süre sonunda kalan krem şantimizi de üzerine sürelim. Bitter çikolatayı benmari usulü eritelim. Pastamızın üzerine erimiş çikolatamızı dökelim ve istediğimiz süsleme malzemeleri ile süsleyelim. Pastamız servise hazırdır, ben verev şekilde kesim yaptım. Görsel olarak güzel gözüküyor bence...



 Minicik bir şey itiraf etmek istiyorum. Açıkçası pastada çok bir değişiklik olmadı. Çokoprens bisküviden Benim'o yapmak gibi bir şeydi. Ama yine de denemek isteyenler olursa afiyet, bal olsun... Şimdiden herkese mutlu yıllar... 😊

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bebeğim Kaç Haftalıktı?

Doğum Çantasında Olması Gerekenler

Sancısız Doğum Mu Olurmuş?