Bu Kampanyaya Bakmadan GEÇME


     Merhaba dostlar... O kadar uzun zamandır yazmıyordum ki, yazı yazmayı unutmuşum... Ama artık hasret bitiyor, yeniden aranızdayım... 😄

     Bu süreçte Asya da kocaman oldu. Haftaya 1 yaşına giriyor. Doğum günü için sponsor olmak isteyenlere duyrulur... 😁 Şakayla karışık ilanımızı da yazdığımıza göre, şimdi gelelim asıl konumuza...

     Bugün bir sayfada muhteşem bir kampanya gördüm ve dedim ki bunu sevgili makyaj sever takipçilerimle hemen paylaşayım... Böyle de düşünceliyimdir, huyum kurumasın... 😂 Ayrıca minnacık bir hatırlatma yapmakta fayda görüyorum. Bundan sonra beğendiğim, uygun fiyatlı ve kampanyalı ürünleri de siz değerli takipçilerimle paylaşmaya karar verdim...

     Şimdi gelelim muhteşem kampanyamıza... 25 adet profesyonel makyaj fırçası sadece ve sadece 41.25 TL. Üstelik 61.60 TL'den düşmüş. Bence kaçırmayın... Şunu da söylemek istiyorum ki gerçekten yetişen, acele eden alıyor. 700 küsur satılmış ve 4 gün sonra kampanya sona eriyor... 😐 İlgilenen arkadaşlar için satış sayfasının linkini bırakıyorum. Bir de son bir şey daha söylemek istiyorum. Yurtdışı ürünü olduğu için fiyatı çok uygun ancak siparişiniz elinize birazcık geç ulaşıyor. Ama; 'Bekleyebilirim, bu fiyata bir daha nerede bulacağım?' derseniz BURADAN ürün sayfasına ulaşabilirsiniz...

     Dilerseniz sitenin tüm ürünlerine göz atmak için aşağıdaki linke veya resme tıklayabilirsiniz...
                                                   
                                                             https://tr.gearbest.com




     Bir yazımın daha sonuna geldim. 1 hafta sonra Asya'nın doğum günü olduğunu söylemiş miydim?? 😁 Neyse, şimdi tekrar söylemiş oldum... 😄

     Şimdilik hoşçakalın...

     Takipte kalın...

 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bebeğim Kaç Haftalıktı?

Doğum Çantasında Olması Gerekenler

Sancısız Doğum Mu Olurmuş?