Heves Kaçıran Koca Yapmışlar


     Evet, gerçekten de "Heves Kaçıran Koca Yapmışlar." Neden mi böyle dedim? Anlatayım efenim. 

     Geçen gün internette bir sitede bir bebeğin altıncı ay kınasını yapmışlar. Her yeri süslemişler, ikramlıklar hazırlanmış, bebeğe de bindallı giydirmişler. Güzel güzel de fotoğraf çekip internete atmışlar. Aman maşallah diyeyim de milletin bebeğine nazar değmesin. 

     Ben de heves ettim. Sonuçta böyle şeyler bir kere oluyor. Şu anda 4 aylık ama 2 ay sonrası için eşime anlatıyordum. "Asya'ya 6 ay kınası yapalım. Hem bir anı olmuş olur." dedim. Eşim de önce "Olur, yapalım. Sen bir şeyler hazırlarsın, çerez merez ayarlarız bir şeyler. Tanıdıkları da çağırırız." dedi. Ben tabii çok sevindim. O bebeğin fotoğrafını gösterdim. "Ayy, baksana yaa ne tatlı olmuş. Asya'nın da bindallı giydiğini düşünsene." dedim. Eşimin muhteşem cevabı geldi. "Bi yandan ağlar, bi yandan kusar." Ya inanabiliyor musunuz, adam gerçekten bunu dedi. An itibariyle heves meves kalmadı tabii. Sahi neydi heves? Bu heves denen şey yenilir mi içilir mi? Nasıl bir şeydi yahu?😂

     Bir de aile grubumuz var oraya Asya'nın ultrason fotoğrafını atacaktık hamileyken, adam gitti benden önce attı fotoğrafı. O zaman da heves kalmamıştı. Arada bu tür şeyler yapabiliyor. Bir şey daha yapmıştı da onu unuttum maalesef. Ben de ona "Seni 82 milyona anlatayım da rezil ol." dedim.😂 Zaten eşikten beşiğe, 7'den 70'e herkes benim bloğumu okuyordu ya tüm Türkiye öğrenecekti onun nasıl bir heves kaçıran olduğunu.😂

     Eee şimdi anlattım işte, herkes öğrenmiş oldu. Artık yolda gören ona "Heves kaçıran" diyecek ve bu yazı da burada bitmiş olacak. 😉

     Bir sonraki yazımızda görüşmek üzere.

    Hoşçakalın...

   Takipte kalın...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bebeğim Kaç Haftalıktı?

Doğum Çantasında Olması Gerekenler

Sancısız Doğum Mu Olurmuş?