Yalancı Tavuk Göğsü Yapımı



     Merhabalar sevgili tatlıseverler.   Bugün sizlere hem çok pratik, hem   az malzemeli hem de lezzetli bir   sütlü tatlı tarifi vermek istiyorum.   Tencere, kaşık hazırsa gelsin   yalancı tavuk göğsü tarifimiz.   Tatlıya yalancı diyoruz çünkü   orijinalinde gerçekten de tavuk eti   var. İçinde tavuk eti olan bir tatlıya
 bünyem henüz hazır olmadığı için,   gerçek tavuk göğsünü   deneyimlemedim. Neyse, geçelim   şimdi tarifimize. 

       Yalancı Tavuk Göğsü Yapımı

      Malzemeler


  1 litre süt

  1.5 su bardağı toz şeker

  Yarım paket yani 125 gram   tereyağı veya margarin.Ben   tereyağı kullandım. (Tabii o zaman   bu kadar pahalı değildi. 😂)   Dilerseniz yarı yarıya da   kullanabilirsiniz. 

  1 su bardağı un

  1 paket vanilya 

       Üzeri için;

  İsteğe bağlı süsleme yapabilirsiniz.
 Ben kakao kullandım. 

     Yapılışı

  Öncelikle yağda unu kavuralım.   Üzerine şeker ve sütü ilave edip,   güzelce karıştıralım. Koyulaşana   kadar ara ara karıştırmaya devam
 edelim. Koyulaşan karışımın altını   kapatalım ve vanilyayı ekleyelim. 1-
 2 dakika daha karıştıralım.   Kullanacağımız kalıbı kolay   çıkması için ıslayalım. Karışımı   kalıba döküp, buzdolabına   kaldıralım ve en az 2 saat orada   bekletelim. Üzerini istediğiniz gibi   süsleyin. Ben kakao kullandım.   Afiyet olsun. 

     Bugünkü pratik tatlımız da bu   kadardı. Hemencecik yapılıyor ve   yumuşacık bir tadı var. 

     Bir sonraki yazımızda görüşmek   üzere.

     Hoşçakalın...

    Takipte kalın...
  

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bebeğim Kaç Haftalıktı?

Doğum Çantasında Olması Gerekenler

Sancısız Doğum Mu Olurmuş?