Keltoş, Süt Canavarı


     Yazıma başlamadan önce   şunu belirtmek isterim ki   övünmek gibi olmasın ama   fotoğraf birleşimi   konusundagerçekten   profesyonelim 😃 Şuraya da   muhteşem fotoğrafımı   bırakayım da sizler de   görün.



   

     Ne demişler? Adım Hıdır,   elimden gelen budur. 😁 Kim

 demişse güzel demiş vallahi.
 Neyse gelelim şimdi bizim   süt canavarına.

     Bu ismi yani "Keltoş süt   canavarı"nı Asya'ya ben   taktım. Şöyle de bir hikayesi   var: Geçenlerde  hatırlarsanız Asya'nın  saçını kesmiştik. Merak  edenler veya tekrar okumak  isteyenler için şuracığa  linkimizi bırakalım.


    https://sefkatanne.blogspot.com/2019/01/ilk-sac-kesimi.html?m=1

     Saçı kesildikten sonra hani bir tabir vardır ya  "Keltoş" diye, biz de Asya'ya keltoş diyorduk. Sonra birden süt canavarı da çıkıverdi benden. Eşim de: "Süt içiyor diye canavar mı   oluyor? Süt canavarı hıhı çok komik." diye benim bulduğum lakapla dalga geçmişti. Ben de o günden   sonra hep "Keltoş, süt   canavarım" demeye   başladım. Eşim de   duyduğunda gülüyor. "Bi,   çocuğu canavar etmediğin   kalmıştı. Çocuk sadece   sütünü içiyor." diyor. Tabii   canım tabii sadece sütünü   içiyor. O, sadece görünen   kısmı. Dışarıdan görünen,   çocuk acıkınca uslu uslu   sütünü içip uyuyor. İşin aslı   öyle değil tabii ki. 

     Ben önce altını   değiştiriyorum, sonra da   emziriyorum. Bazen çok   acıkmış oluyor, altı değişene

 kadar basıyor ağlamayı.   Geçen de eşim ve   kayınvalidem de vardı.   Asya'yı seviyorduk, onunla   oynuyorduk falan. Çok   acıkmış olacak ki hani böyle   sinirlenince diş sıkarsın ya   öyle bir şey yaparak sinirli   bir çığlık attı. Tabii biz de   kahkahayı bastık. Gerçekten çok komik ve de çok tatlıydı. Ya sen miniciksin, daha yaşında   bile değilsin. Böyle tatlış   hareketleri nasıl   yapabilirsin? Ben hemen   emzirdim tabii. Kayınvalidem de " Senin bu   kızdan çekeceğin var." dedi. Gülüştük. Aman sağlıklı olsun da varsın sinirli   olsun, varsın süt canavarı   olsun. Şimdi eşim daha iyi   anlıyordur ona neden süt   canavarı dediğimi. 

     Benim süt canavarım   uyandı. Şimdilik neşeli   çığlıklar atıyor ama tabi   dediğim gibi şimdilik yani.   Yaygarayı koparmadan ben   onun karnını doyurayım. 


     Bugünkü yazımız da bu   kadardı. Bir sonraki   yazımızda görüşmek üzere. 


     Hoşçakalın...


   Takipte kalın...


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bebeğim Kaç Haftalıktı?

Doğum Çantasında Olması Gerekenler

Sancısız Doğum Mu Olurmuş?