Aaa, O Da Ne!!!


     Merhabalar, bugün fark etmiş olduğum bir durumu sizlere anlatmak istiyorum.

     Asya ve ben 1-2 gündür geceleri doğru düzgün uyuyamıyorduk. Daha doğrusu Asya uyumadığı için annesi olarak ben de uyumuyordum. Gündüzleri de yarım saatte bir kalkıyordu. Salyası çoğalmıştı. Hatta öyle ki bazen tükürüğünü bile zor yutar olmuştu. Elleri hep ağzındaydı. Emerken de canımı acıtmaya başlamıştı.

     1-2 gün önce alt diş etlerinde kızarıklık fark ettik. Kayınvalidem, tırnağıyla yırtmış olabileceğini söyledi. Ben de "Bence diş geliyor." dedim ve evet haklıymışım. Gerçekten de diş geliyormuş. 

     Bugün Asya'nın altını değiştirirken her zamanki gibi şebeklik yapıyordum. Bir de baktım ki alt dişlerinin orada minicik bir beyazlık var. Hemen eşime götürdüm. "Bak, Asya'nın dişi çıkıyor. Senin bana hediye alman lazım. " dedim. "Neden ki?" dedi. "Çünkü dişini ilk ben gördüm. "dedim. 😎 Ben böyle diye biliyordum. Meğerse tam tersiymiş. Yani şöyle ki, dişi ilk gören kişi çocuğa kıyafet falan alırmış. E, dişi de ilk ben gördüğüme göre, Asya için bir şeyler almam gerekecek. Durup dururken kendime masraf açtım. 😄 Hayır, kesinlikle masraf değil tabii ki. Dişi ilk ben görmüşsem kızımın hediyesini de alırım. 

     Eşim yakın arkadaşlarımıza söyledi dişi çıkıyor diye. Akşam oturmaya ve diş görmeye geldiler. Kızım hemen dişini göstermedi. Biraz naz yaptı. Ee ne demişler? Kız evi, naz evi. O başka bir şeydi, neyse konu dağılmasın. 😄

     Böylece kızımın ilk dişi henüz 5 aylık olmamışken patlamış oldu. Bakalım ne kadar zaman sonra tamamen çıkmış olur? Bekleyip göreceğiz artık. Gelişmelerden sizi de haberdar edeceğimden emin olabilirsiniz. Az önce eşim, "Hani sen dişinin çıktığını anlatmadın mı?" diye sordu. Ben de "Birazdan anlatacağım." dedim. Adam bile öğrenmiş artık, her şeyi burada paylaştığımı. 


     Bugünlük de bu kadardı. Bir sonraki yazımızda görüşmek üzere.

     Hoşçakalın...

    Takipte kalın...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bebeğim Kaç Haftalıktı?

Doğum Çantasında Olması Gerekenler

Sancısız Doğum Mu Olurmuş?