İlk Ben Gördüm


     Merhabalar, bugünkü yazımda   kızımda görmüş olduğum ilkleri   anlatacağım. Daha doğrusu   evdekilerden önce benim fark etmiş   olduğum ilkler bunlar.

     Geçen haftalarda Asya yeni yeni   konuşuyordu. Konuşuyordu dediğim   de harfler, sesler agular gugular işte.   Ben de onun ilk kez "Heyt!" gibi bir   ses çıkardığını duymuştum. Sonra   eşime ve kayınvalideme de anlattım.   Hatta eşim inanmadı gibi oldu. Asya'yı
 tutuyordu. "Hani annene heyt   demişsin ya bana da de." gibi şeyler   söylüyordu. Sen öyle dedin ya, o da   hemen söylerdi zaten. 😀 Aradan   birkaç gün geçmişti ve Asya'nın o   sesini onlar da duydu. "Yaa." dedim   "Bakın, ben size demiştim." 😎 Bu   birrrr. ✔✔

     1-2 hafta önce ben yine Asya'ya
 şebeklikler yapıyordum. Sonra bir   baktım, gülüyor. Hani bebekler güler   ya, sesli bir şekilde kıkırdar tam   olarak onu yapıyor. Aaaaa! Şunun gibi
 oldum bir anda. 🤪 Tabii daha çok   şebeklik yapmaya devam ettim.   Sonrasında aynı döngü. "Asya   gülüyor." dedim evdekilere ve bir süre
 onlar da güldürmeye çalıştı. Asya   onlara kocaman gülümsüyordu ama   benimki gibi sesli gülmüyordu.   Aradan biraz zaman geçti. Önce   babannesine güldü ve sonra da   babasına güldü. Bu ikiiii. ✔✔

     1-2 gün önce Asya'nın ilk alt dişi   patlamıştı. Onu da merak edenler için   linkini bırakıyorum.

  https://sefkatanne.blogspot.com/2019/   03/aaa-o-da-ne.html?m=1

     Asya'nın dişini de ilk ben   görmüştüm ve sonra koşa koşa eşime   de gösterdim. Akşam kayınvalideme   de anlattık. Ona hemen göstermedi.   Hatta kayınvalidem diş için erken   olduğunu düşünüyordu. "Pamukçuk   çıkmıştır ağzında."  diyordu. Dün   akşam Asya kayınvalidemin   kucağındaydı ve bir anda   kayınvalidemin parmağını emerken   ısırdı. O da şaşırdı ve bize hak verdi   tabii. Bu üçççç. ✔✔

     Ve geldik en güzel ilke. Tabii ki   Asya'yı ilk ben gördüm, ilk benim   kucağıma geldi, kokusunu ilk kez ben   içime çektim. İlk ultrason   görüntüsünü, ilk ağlamasını, ilk   hıçkırmasını ben gördüm ve tabii ilk   kalp atışını da ben dinledim. Bunların
 hepsi de olsun dörttt. ✔✔

     Bütün bunlar gerçekten güzel
 şeyler. İsteyen herkese Allah nasip   eder inşallah. 🙏

     Bugünlük de yazımı   sonlandırıyorum. Bir sonraki yazımda
 görüşmek üzere.

     Hoşçakalın... 🤗

    Takipte kalın...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bebeğim Kaç Haftalıktı?

Doğum Çantasında Olması Gerekenler

Sancısız Doğum Mu Olurmuş?