Akıllı Kızım Benim


     Merhabalar, sevgili anneler ve anne adayları. Öncelikle 8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günümüz kutlu olsun hepimizin. 

     Bugün sizlere dün yaşamış olduğum olayı anlatmak istiyorum. Şöyle ki:

     Asya birkaç gün sonra 5 aylık olacak ve biz artık yavaş yavaş oturtmaya başladık. Öyle çok uzun süreli değil de gün içerisinde birkaç dakika falan oturuyor işte. Neyse, dün akşam da yine koltuğa oturttuk, üzerine battaniyesini örttük, öyle etrafa bakıyordu. Biz de eşimle şakalaşıyorduk. Asya da bizim o hallerimizi gördü ve yanlış anladı tabii. Bizi kavga ediyor sandı ve korktu. Bir yandan çırpınıyor, bir yandan da bana bakıp ağlıyordu. Sanıyorum ki oturduğu yerden kalkıp bana müdahale etmek istedi. Biz baktık, Asyacık hem ağlıyor, hem bana doğru hamle yapıyor, 1-2 kez daha devam ettik ve her seferinde aynı tepkiyi verdi kuzum. Ayy şimdi yazarken de gözümde canlandı dünkü halleri. Maşallah, bu kız pek akıllı. Ee ne de olsa anasının kızı. 😎 Anasına bak, kızını al demişler de onun da konuyla pek alakası yok sanırım. 😀 

     Bu kız okur, büyüyünce de hayırlı bi evlat olur, anasına da babasına da bakar. Bak, benden söylemesi. 😉 E tabi bu benim de işime gelir yanii.

     Neyse, sözün özü şu ki: Çocuklar ve hatta bebekler bile çevrede olan biteni az çok anlayabiliyor. Minik bir hatırlatma: Çocukların psikolojisi ve gelişimi açısından onlara karşı davranışlarımızda dikkatli olmakta fayda var. 

     Bugünlük de yazımı sonlandırıyorum. Hayırlı evlatlarımız olması dileğiyle. 🙏 

     Hoşçakalın...🤗

    Takipte kalın...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bebeğim Kaç Haftalıktı?

Doğum Çantasında Olması Gerekenler

Sancısız Doğum Mu Olurmuş?