Ve Beklenen Kelime Gelir


   Merhabalar, dün çok güzel bir şey oldu. Doğumundan beri hep beklediğimiz bu güzel olay dün gerçekleşti. Detayları merak edenler için açıklayayım.

   Dün Asya Hanım ilk kelimesini söyledi. Birkaç gündür "Babbab" diyordu. Ben de ona rağmen hâlâ anne dedirtmeye çalışıyordum. Dün de ilk kez "Babuu" dedi ve ben artık kabullendim, bu kızın ilk kelimesi "Baba" oldu. Tebrikler, babuu diye ağlayan kızım oldu. 😀

   Aslında 1-2 hafta önce Asya "Ennii, ınnaa" gibi şeyler söylemişti. Hatta 2 aylıkken arkadaşlarla toplanmıştık ve Asya'nın ağlamasının anne kelimesine benzediğini, arkadaşım da söylemişti. Ama maalesef ki anne kelimelerinin arkası gelmedi ve kızım baba demeyi tercih etti. 🙄 Yahu sen 9 ay karnında taşı. Geceleri uykusuz kal, kiloların alsın başını gitsin, falan filan daha bir sürü şey olsun. 😀 Ve kızının ilk kelimesi "Babuu" olsun. Çok haksızlık, aşırı haksızlık, fazla fazla haksızlık... ve daha akla gelmeyen diğer tüm haksızlıklar... 😀 

   Neyse, yani sözün özü Asya'nın ilk kelimesi "Babuu" oldu. Amaa eşim daha bilmiyor. Söylemedim ona. 🤭🙊 Ve söylemeyeceğim de kendi fark etsin ya da açsın bloğumu okusun. 😈 Hepsini olmasa da arada bazen okuyor, hakkını da yemeyeyim şimdi.😁

   Bugünkü yazımı da burada sonlandırıyorum. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere...

   Hoşçakalın... 🤗

  Takipte kalın...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bebeğim Kaç Haftalıktı?

Doğum Çantasında Olması Gerekenler

Sancısız Doğum Mu Olurmuş?