Yaza Hazırlık


   Merhabalar, bugün yaz için yapmış olduğum hazırlığı anlatacağım.

   Şimdi "yaza hazırlık" denildiğinde aklınıza zayıflama ile ilgili şeyler gelmesin. Bu başlık kandırmacalı başlık çünkü. 😀 Hatta tam tersine kilo aldıran bir hazırlıktan söz ediyorum. Öyleyse anlatayım efenim.

   Malûm, yazın havalar aşırı sıcak oluyor ve ben de bugün sıcak havalarda içinizi serinletecek, buz gibi bir limonata yapmak için şimdiden hazırlığımı yaptım. Sizlere de tavsiye ederim.


      Malzemeler

  Portakal

  Limon

       Yapılışı

   2 portakal, 1 limon veya 1 portakal 2 limon olacak şekilde küp küp doğrayıp, buzdolabı poşetine atıyorum ve ağzını güzelce bağlıyorum. Sonra buzluğa atıyorum ve kullanacağım zaman çıkarıp, limonatamı yapacağım. Limonata yapmak için buzluktan çıkardıktan sonra 10-15 dakika dışarıda bekletip, rondodan geçireceğim. (Çok fazla çözülmemesine dikkat edin, tadının acı olmaması için.) Limon tuzu ve şeker ilave edip, afiyetle içeceğiz inşallah. 🍹

   Benim de ilk yapışım olacak. Bu sene komşumdan öğrendim. Yapmak isteyenler için şimdi tam da mevsimiyken, hazırlıklarınızı yapın, buzluğa bol bol atın, derim ben.

   Neyse, sözü de fazla uzatmanın bi mânâsı yok. Şimdiki yazım da bu kadarcıktı. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.

   Hoşçakalın...🤗

  Takipte kalın...


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bebeğim Kaç Haftalıktı?

Doğum Çantasında Olması Gerekenler

Sancısız Doğum Mu Olurmuş?