Çikolatalı Elma Topları


     Bugün hem çok pratik, hem de az kalorili
 çabucak yapabileceğiniz bir tatlı tarifi   paylaşmak istiyorum. Yapımı çok kolay   ama biraz beklemek gerekecek. Sözümü   daha fazla uzatmadan tarifime geçmek   istiyorum.


Çikolatalı Elma Topları 

Malzemeler
1 paket petibör bisküvi 
3 adet orta boyutta kırmızı veya sarı elma
1 çay kaşığı tarçın
80 gram çikolata 
Hindistan cevizi

Yapılışı 
3 adet elmanın kabukları soyulur ve rendelenir. Petibör bisküvi el ile ufalanır.
 İsterseniz rondodan çekebilirsiniz. Bisküvi
ve elma karıştırılır. İçine tarçın da ilave     edilir. (İsteyen bu karışıma dövülmüş ceviz
 veya fındık da katabilir. )Bu üç malzeme
 güzelce karıştırılarak, toplar yapılır.
 Hazırlanan toplar dolaba alınır ve 45-60 dakika kadar bekletilir. Süre sonunda
 çikolata benmari usulü eritilerek, topların   üzerine dağıtılır. (Dileyen çikolata   miktarını arttırıp, elmalı topları çikolatayla
kaplayabilir.) Üzerine hindistan cevizi serpilir. 
  Ben tarifimi bu şekilde yaptım. Siz iç   malzemesinde veya dış süslemesinde   değişiklikler yapabilirsiniz. 
  Şimdiden afiyet olsun.

  Bugünlük yazıma son veriyorum.

      Takipte kalın...

Hoşçakalın...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bebeğim Kaç Haftalıktı?

Doğum Çantasında Olması Gerekenler

Sancısız Doğum Mu Olurmuş?