Midye Sorunu






     "Hamilelikte midye yenir mi?"   konusunu   araştırdığımda bazı doktorların
 hamilelikte midyeye izin verdiğini,   bazılarının ise onay vermediğini okudum.   Doktorum, hamileliğimde diş çekimine izin
 vermişti, midyeye de izin verir diye   düşündüm. Eşim ve ben ikimiz de midyeyi   çok seviyorduk. Midye ile eşim sayesinde   tanışmıştım. İlk denediğimde bu kadar çok   sevebileceğimi tahmin edememiştim.

     Hamileliğimde  eşimle o kadar çok midye

 yedik ki... 2 kişi olmamıza rağmen kilo ile   midye alıyorduk.

     Bir gün hastaneye kontrole gittiğimde,

 doktoruma midye yiyip yiyemeyeceğimi
 sordum. O da çok fazla deniz ürünleri   tüketmemem gerektiğini, aşırıya   kaçmamak şartıyla balık yiyebileceğimi   söyledi. Balıkda bile bir sınır vardı ki biz   bu sınırı çoktan aşmıştık.

     Doktorun odasından çıktıktan sonra   panik olmuştum. Biz o kadar, kilolarca   midye yemiştik ki... Anlatamam yani. Belki   de çok değildi de her gün yemek ve de en   azından yarım kilo yemek, bu biraz işin   dozunu kaçırmıştı.


     Dozu kaçırmak panik olmama neden

 olmuştu. Ya bir şey olursa, ya bebeğime   zarar verirse?? Bir sonraki kontrole kadar   diken üstündeydim. Neyse ki kontrolde de   hiçbir şey çıkmadı. Bebeğim gayet   sağlıklıydı.

     Midye vakasından sonra beslenmeme biraz daha dikkat etmeye çalıştım. Sonuçta   artık ben iki canlıydım ve iki canın da iyi   olması gerekiyordu. Size naçizane tavsiyem kendinize ve bebeğinize çok çok iyi bakmanız...


     Şimdilik söyleyeceklerim bu kadar.


    Takipte kalın...


   Hoşçakalın...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bebeğim Kaç Haftalıktı?

Doğum Çantasında Olması Gerekenler

Sancısız Doğum Mu Olurmuş?