Bebeğimin Varlığını Nasıl Öğrendim?

   
     Bu yazımda bebeğimin varlığını nasıl   öğrendiğimi sizlere anlatmak istiyorum.
     
     Önceden mesaili olarak çalışıyordum.   Başlarda beni yormayan iş ve çalışma   düzeni son zamanlarda yormaya   başlamıştı. Bir yandan kilo artışım oluyor,   bir yandan da sağ tarafımda 1-2 haftadır   sancım oluyordu. Ben kilo artışını düzensiz
 beslenmemi göz önüne alarak normal   karşıladım. Daha önce eşim apandisit   ameliyatı olmuştu ve ben de sancımı   apandisit sandım. Eşim "hamilesin"   diyordu. Ben de hayır "apandisit"   diyordum. Bu tür bir fikir ayrılığının içine   düşmüştük. Eşim hamilelik testi almamı   önerdi. Ben de onun haksızlığını ortaya   çıkarmak adına iki tane test aldım. 

     Eşim işe gitmişti. Ben de o evde yokken   testin birini yaptım. Bir de ne göreyim! Çift   çizgi...
    
      Eşim işten döndü. Bana testi yapıp   yapmadığımı sordu. Ben de emin olmadan   bir şey söylemek istemediğim için,   yapmadığımı söyledim. Eşim, beni bir an   önce yapmam konusunda sıkıştırıyordu. O,
 bilgisayarda bir şeylere bakarken ikinci   testi de yaptım ve sonuç yine çift çizgi çıktı.
 Eşimin arkasından doğru gelip iki testi de   gösterdim. "Nasıl yani hamile misin?" diye   sordu. Ben de "evet" dedim. Sevinç içinde   bana sarıldı. 

     Bu haberden sonra panik, sevinç ve   heyecan içinde evde dolanıp durdu. "Bir   şeyler yapmamız lazım. Birilerine   söyleyelim. Annemi arayalım." diyordu.   Ben de "Yarın bir doktora gideyim. Tam   kesinleşmeden kimseye bir şey   söylemeyelim." dediysem de dinletemedim.
 Kayınvalidemi aradık. "Babaanne olmaya   hazır mısın?" diye sorduk. Bize, gülerek   "Aa, hayır. Siz ciddi misiniz?" dedi. Kendisi   anneanneydi ama henüz babaanne   olmamıştı. 

     Ertesi gün doktora gitmeye karar

  verdim. 
     
     Bu yazımı burada bitireceğim. Doktora        gidişimi ve diğer yaşananları yazılarımda      anlatacağım.

     Takipte kalın...

    Hoşçakalın...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bebeğim Kaç Haftalıktı?

Doğum Çantasında Olması Gerekenler

Sancısız Doğum Mu Olurmuş?