Bugün Doğurmazsam İyidir


     Uzun zamandır anı paylaşmamıştım. Hadi şimdi paylaşayım.

     Hamileliğimin son günleriydi. Hani derler ya "Eli kulağında." diye işte tam da öyle zamanlardaydı. Ha bugün doğacak, ha yarın doğacak. Gün sayıyordum açıkçası. 

     Bir gün eşim mesaiye kaldı. Biraz da işi vardı. Gece olmasına rağmen hala daha gelememişti. Kayınvalidem ve ben evdeydik. Tabii karnımda da bebiş. Hamileliğimin de son günleriydi başta belirttiğim gibi. O gün öyle bir yağmur yağıyor, gök gürlüyor, şimşekler çakıyordu ki anlatamam yani. Gök gürültüsü her zaman beni ürkütmüştür. Ama o gün her zamankinden daha fazlaydı ve hani filmlerde falan oluyor ya abartısız söylüyorum öyle bir gökgürültüsü ve yağmur vardı. Böyle durumlarda telefonumu da kapatırım. Kayınvalidem de uyuyordu. Onu da rahatsız etmek istemedim. Yatağıma uzandım, küçük bir çocuk gibi yorganımı kafamın üstüne kadar çektim. Gökgürültüsü devam ediyordu ve ben hâlâ yorganın içinde eşimi bekliyordum. Bir yandan da " Lütfen doğurmayayım." diye dua ediyordum. Hani hep filmlerde öyle olur ya kadın hamiledir, eşine ulaşamaz, gökgürültüsü ve fırtına vardır ya da başına daha farklı olaylar gelir ve doğum yapar. Eşi de sonradan yetişir hastaneye. Çok film izlememin ve olaylara hep duygusal yaklaşmamın neticesinde aldı beni bir panik. "Kesin şimdi sancım gelecek ve ben doğum yapacağım." diye kendi kendime paranoya yapıyordum. Telefonu kapatmadan önce eşimle konuştuğumda, işlerinin bittiğini, ancak şimdi yağmur ve gökgürültüsü nedeniyle park gibi bir yerde mahsur kaldığını anlattı. Şimdi hem kendim için panik yapıyordum, hem de eşimin başına bir şey gelecek diye endişe ediyordum. Tabii hâlâ yorganın içindeyim. "Bugün doğum yapmazsam bir daha doğurmam herhalde." diye düşünüp, kendimi iyice yoruyordum. 

     Gökgürültüsü ve fırtına sanıyorum bi 10 dakika kadar falan sürdü. Ben bu süreçte kâbuslar içindeydim adeta. Nihayet gökgürültüsü de kâbuslar da sona ermişti. Ne ben doğurmuştum, ne de eşime bir şey olmuştu. Sağ salim eve geldi. O günü atlattık da nasıl atlattık bir de bana sorun yani.

     Neyse, bugünkü anlatacaklarım bu kadardı. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere. Siz de hamilelikte başınıza gelen ilginç olayları yorumlarda bizimle paylaşın.

     Bir sonraki yazıma kadar 

     Merakta kalın...

    Hoşçakalın...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bebeğim Kaç Haftalıktı?

Doğum Çantasında Olması Gerekenler

Sancısız Doğum Mu Olurmuş?