Doğmamış Bebeğe Kitap Alsak Mı?



     Ben yazmayı sevdiğim kadar kitap   okumayı da sevdiğim için, evimde bir   yığın kitabım var. Öyle ki kendime evin   belli başlı köşelerinde, kitap okuma   köşesi oluşturuyorum. 

     Kitap ve benzeri şeylere ilgim olması,
 kızıma 6 aylık hamileyken, ona çok çok
 güzel bir kitap alma isteği oluşturdu.   Henüz doğumuna 3 ay daha olmasına   rağmen, daha fazla dayanamayıp,   eşime "Hadi kızımıza kitap alalım."   dedim. O da "Doğmamış bebeğe ne   kitabı?" diye şaşırdı. Ben de "Olsun ne   olacak ki? Şimdiden kitaplarla haşır   neşir olmaya alışsın. Ağaç yaşken   eğilir. İleride bir gün büyüdüğünde, ilk   kitabını ne zaman aldığımızı anlatırız."
 dedim. Sonrasında ise hemen   hazırlanıp, kendimizi bir kitap   mağazasından içeri girerken bulduk. 

     Orada çalışan uzun boylu, zayıf, genç
 adam "Buyrun, hoşgeldiniz. Size nasıl   yardımcı olabilirim." gibi şeyler   söyledi. "Çocuk için kitap alacaktık var   mı?" dedik. " Tabii üst kata alalım sizi."
 derken, aynı zamanda "Çocuk kaç   yaşında?" diye bir soru yöneltti. Tabii   biz şöyle bi 3-5 saniye kadar düşündük,
 birbirimize baktık ve aynı anda "Henüz
 daha doğmadı." dedik. Raflardaki   kitaplara tek tek göz gezdirmeye   başladık. Seçenek çok olduğu için   beğenmekte biraz güçlük çektik. 5-10   dakika daha baktıktan sonra, cicili   bicili, kapağı ve tasarım açısından çok   şirin duran bir kitap aldık. 

     Her neyse bugüne dönecek olursak, o
 kitabı almaya gittiğimizdeki ilk   heyecan hâlâ içimde ve kızımın bir an   önce büyüyüp o kitabı okumasını o   kadar çok sabırsızlıkla bekliyorum ki...   Anlatmaya kelimelerim yetersiz   kalacak. 

     Bugünlük anlatmak istediklerim bu   kadar.
   
   Takipte kalın... 

   Hoşçakalın...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bebeğim Kaç Haftalıktı?

Doğum Çantasında Olması Gerekenler

Sancısız Doğum Mu Olurmuş?