Hamileyken Gördüğüm Rüya


     Hamileliğimin son aylarına gelmiştim. Sanıyorum ki 8. ayındaydım. Bu dönemde sürekli saçma sapan rüyalar görüyordum. Ama bir rüya vardı ki, o rüyayı unutacağımı hiç sanmıyorum. Doğum çantam için her şeyi temin etmiştik. Sadece çantaya yerleştirmesi kalmıştı. İşte gördüğüm rüya da onunla ilgiliydi.

     Evde yürüyordum ve bir an suyumun geldiğini gördüm. "Suyum geldi. Eyvah şimdi doğum başlayacak. Her şey hazır da valize koyması kaldı. Ne yapsam? Ne yapsam" diye ortalarda dolandım durdum. "Dur. " dedim kendi kendime. "Biraz bekleyeyim de şimdi geçer." diyordum. Daha önce hiç suyum gelmedi ya doğum falan da yapmadığım için, rüyamda bile birazdan geçer diye bekliyorum. Ben, ne yapsam ne etsem diye dolanıp, dururken birden bir telefon çaldı. Tam rüyamın en heyecanlı yerinde biri arıyordu. Zamanlamanız muhteşemdi gerçekten. Ne güzel, belki o an doğum yapacaktım. Bir doğum yaptırmadılar ya gönül rahatlığıyla.

     Neyse, sonuç olarak ilk doğumu rüyamda yaptım sayılır. Az daha yapıyordum işte. Zaten o rüyam, beni çok etkiledi ve hemen o gün doğum çantamı hazırladım.

     Rüyadan öncesinde kayınvalidem soruyordu "Çantanı hazırladın mı? diye. Ben de "Her şey hazır, sadece çantaya yerleştirmesi kaldı." diyordum. Akşam bi geldi, baktı ben doğum çantası hazırlıyorum. "Çantanı hazırlamışsın, nereden esti böyle?" dedi. Ben de gördüğüm rüyayı ona anlattım. "İyi işte, bahaneyle hazırlamış oldun." dedi. Gülüştük tabii.

     Bugünkü anlatacaklarım bu kadarcıktı. Kıssadan hisse: "Bazen rüyalardan bile anlamlı şeyler çıkabilir. Yeter ki bakmasını değil, görmesini bilin." falan filan diye burada filozofluk taslamak isterdim aslında, ama maalesef ki daha başka söyleyecek şeyler bulamadım. Bulursam yazarım.

     Yazımın burada sonuna geldim.

     Takipte kalın...

    Hoşçakalın...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bebeğim Kaç Haftalıktı?

Doğum Çantasında Olması Gerekenler

Sancısız Doğum Mu Olurmuş?