Ev Yapımı Yalancı Salep



     Kış mevsimi denildiğinde akla ilk   gelenlerdendir salep. Dışarının   soğuğuna rağmen, içimizi hep ısıtır. Biz
 de birkaç hafta önce salep içme   bahanesiyle akşam dışarı çıktık   ailecek. Kayınvalidem, eşim, ben ve   Asyacık vardı tabii. Eşim bizi bir   dinlenme tesisine götürdü. Önceden
 orada salep varmış ama artık yokmuş.   Biz de kahve içip, geldik. Akşam akşam
 boşuna gitmiş olduk. "Neyse en   azından bir değişiklik oldu." diye   kendimizi avuttuk. Madem dışarıda   içemedik, yapılıyorsa evde yapayım   deyip, araştırmaya başladım ve bu   tarifi buldum. İçinde hiç salep yok.  Tarifteki yorumlara baktım da bazı  kişiler beğenmemiş. Ben dün akşam
evde yaptım ve biz çok beğendik. Arada  yaparım artık. 

     Gelelim şimdi tarife ve yapılışına. Çok basit bir tarifi var zaten. Hemen yapabilirsiniz. 

                         Malzemeler 
      
        2 tatlı kaşığı nişasta
        3 tatlı kaşığı şeker
        3 fincan süt
        1 paket şekerli vanilin
        2 çay kaşığı tarçın 

                         Yapılışı

     Malzemeleri cezveye alalım.
     Orta ateşte sürekli karıştırarak,
     kaynatalım. 
     Fincanlara koyalım.
     İsterseniz üzerine de tarçın
     serpebilirsiniz.

   Bu ölçülerden 3 kişilik çıkıyor. 

   Şimdiden afiyet olsun.

       Bu yazım da burada son buldu.

       Takipte kalın...

      Hoşçakalın...
   

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bebeğim Kaç Haftalıktı?

Doğum Çantasında Olması Gerekenler

Sancısız Doğum Mu Olurmuş?