Bebeğim Kaç Haftalıktı?


     İki tane hamilelik testi yapmıştım ve
 ikisinde de sonuç pozitif çıkmıştı.

     Akşam eşimle iddiaya girdik. Ben 1.5   aylık olduğunu söylüyordum. Eşim ise 2.5   aylık olduğunu söylüyordu. Sabahı zor   etmiştik.


    Sabah hastaneye gittiğimde   hamileliğimin 16 haftayı biraz geçmiş   olduğunu öğrendim. Biz en fazla 2.5 aylık   bebek beklerken, bebeğimiz 4 aylıktı.   İkimiz de şaşırmıştık. Bu kadar zaman   anlamamış olmam doktorların da   şaşırmasına neden olmuştu. Ben nereden   bilebilirdim ki? Hiçbir belirti görmedim.

 Ne midem bulandı ne de aşerdim.

     İyi ki de en başta anlayamamışım. Eğer   birkaç haftalıkken anlamış olsaydım, bir   süre cinsiyetini öğrenmek için beklemem   gerekecekti.


     Bebeğimin cinsiyetini ve yaşananları   diğer yazılarımda anlatacağım.


     Takipte kalın...

    Hoşçakalın...
 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Doğum Çantasında Olması Gerekenler

Sancısız Doğum Mu Olurmuş?