Bebeğimin Cinsiyeti Ve İsmi


     Bebeğimin varlığını ilk öğrendiğimde 16   hafta 6 günlüktü. Aynı gün içerisinde önce   varlığını, sonra da cinsiyetini öğrenebildim.   Doktoruma sorduğumda "Kız gibi   gözüküyor." demişti. Cevaptan tatmin   olamadım. Eşim ve ben, ikimiz de kız   olmasını istiyorduk. Doktorun da   cevabından emin olmak istedik.

     İlerleyen günlerde üç farklı doktora daha   gittim. Onlar da kız olduğunu söylediler.   Artık içimizde şüphe kalmamıştı cinsiyetine   dair. Bir kız bebeğimiz olacaktı.


     O günden sonra kız isimleri araştırmaya   başladık. Eşimin beğendiğini ben   beğenmiyordum, benim beğendiğimi de o   beğenmiyordu. İkimizin beğendiği isimler ise

 çevremizde olduğu için koymak   istemiyorduk. Hem büyükler için telaffuzu   kolay bir isim olsun istiyorduk, hem de   ileride çocuk büyüdüğünde dalga   geçilmeyecek bir isim olsun istiyorduk. Gerçi
 dalga geçilmek istendikten sonra bütün   isimlerle geçilebilirdi.

     En sonunda ince eleyip sık dokuduktan   sonra Asya ismine karar verdik. Bu ismi   eşim buldu. Başlarda çok beğendim. Zaman   geçtikçe, bebek daha doğmadığı halde   isimden sıkılmaya başladım. Eşim "O zaman

 ne olmasını istiyorsan sen belirle. Ama şunu
 da bil ki bir süre sonra o isimden de   sıkılırsın." dedi. Gerçekten de haklıydı. Beni   iyi tanıyordu. Kendim bulmuş olsam bile   sıkılabilirdim. İsmini Asya koymaya karar   verdik.
     Çevremizdekiler doğuma kadar fikrimizin   değişeceğini söylüyorlardı. Biz ise hiç   değiştirmeden doğduğunda Asya ismini   verdik. İsmiyle yaşasın kuzucum.

     Bu yazım da burada bitti.


    Takipte kalın...


   Hoşçakalın...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bebeğim Kaç Haftalıktı?

Doğum Çantasında Olması Gerekenler

Sancısız Doğum Mu Olurmuş?