Milli Piyango Bileti


     İnsan, düşünebilen ve hayal kurabilen bir varlıktır. Yaradılış gereği bütün canlılardan farklıdır. Bazı insanlar çok fazla hayal kurar, adeta hayal dünyasında yaşar. Bu tip insanlar toplumda çok fazla değer görmez, ciddiye alınmazlar. Aslında baktığımız zaman, her insan biraz hayalperesttir. Bunun en güzel örneği, her sene aralık ayında aldığımız piyango biletleridir. 

     Her sene aralık ayında bilet alırız. Şu zamana kadar hep almışızdır ve bundan sonra da  almaya devam edeceğiz. Üstelik hiç biletimize para çıkmaz. İşte her sene aralık ayında bileti almayla, hayal kurmaya da başlarız. "Şu para bir çıksa, hayatımız kurtulurdu. Ev alırdık, araba alırdık, şöyle yapardık, böyle yapardık..." diye uzayıp gider bu liste. Bazılarımız ise daha mütevazıdır. "Paranın tamamında gözüm yok. Bana 50 bin veya 100 bin çıksa, beni kurtarırdı." diye düşünür. Bu para da az bir meblağ değil, ama sonuçta paranın tamamını değil, belli bir miktarını istiyor. Mütevazı sayılır yani.

     Her sene olduğu gibi, çıkmayacağını bile bile bu sene de bilet aldım. Tabii ki bilet alırken, hayal de satın almış oldum. Benim fazlasında gözüm yok aslında. 20- 30 bin falan çıksa gayet de güzel olurdu. Bana yeterdi de artardı bile. Hem ne demişler? "Ümit, fakirin ekmeği."

     Hayaller, hayatı daha yaşanır kılan küçük detaylardır. Hayatımızdaki yeri aslında yadsınamayacak kadar fazladır. Ümitlerimiz ve hayallerimiz doğrultusunda hayatımız güzelleşir ve hayata pozitif bakabiliriz. 

     Hayallerin en güzel yanı, istediğimiz her an hayal kurabiliriz. Bir cümle vardı. "Hayal kurmak iyi ki bedava." gibi bir şeydi sanıyorum. 

     Neyse, sözün özü hayal kurmaya devam edelim. Çünkü hayat, hayaller ile daha güzel. 

     Bu yazımın da sonuna geldim. Dilerim ki, her şey gönlünüzce olur.

     Takipte kalın...

    Hoşçakalın...

   

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bebeğim Kaç Haftalıktı?

Doğum Çantasında Olması Gerekenler

Sancısız Doğum Mu Olurmuş?